Utwórz nową listę
Pomoc
Moje zamówienia jest jedną z zakładek panelu „Moje konto”, która pozwala na przejrzenie wszystkich złożonych do tej pory zamówień i to zarówno tych zrealizowanych jak i jeszcze nie zrealizowanych. Status zamówienia umożliwia monitorowanie zamówienia już od chwili jego zatwierdzenia.
Złożone zamówienie można modyfikować: - do godziny 13:00 poprzedniego dnia - dotyczy zamówień na terminy poranne (8.00 - 14.00) - do godziny 23:00 poprzedniego dnia - dotyczy zamówień na terminy popołudniowe (15.00 - 22.00)
Szczegóły każdego zamówienia można zobaczyć po kliknięciu na zielony przycisk "zobacz szczegóły" danego zamówienia.
Używając szczegółów zamówienia można dodać wybrane, bądź wszystkie produkty ponownie do koszyka lub też utworzyć z nich listę zakupową.
Dostępne są następujące formy płatności:
- karta w terminalu przy odbiorze zamówienia
- online przy składaniu zamówienia

- w usłudze dostaw na ten sam dzień płatność online kartą płatniczą lub karta przy odbiorze
Płatność przy odbiorze
Odbywa się poprzez homologowany, przenośny terminal płatniczy, obsługujący następujące karty płatnicze:
- elektroniczne: Maestro, Visa Electron
- wypukłe: Visa, MasterCard i Diners Club
- prywatne: Cetelem, Sygma Bank, Lukas
- usługę Blik
Transakcje online
Są realizowane przy współpracy jednym z największych agentów rozliczeniowych w Polsce - eService.
eService posiada kilkunastoletnie doświadczenie w rozliczaniu transakcji płatniczych. Bezpieczeństwo transakcji potwierdzają systemy zabezpieczeń takie jak:
*3D Secure
*TLS 1.2
*bieżący monitoring wszystkich transakcji