Pomoc

Moje zamówienia jest jedną z zakładek panelu „Moje konto”, która pozwala na przejrzenie wszystkich złożonych do tej pory zamówień i to zarówno tych zrealizowanych jak i jeszcze nie zrealizowanych. Status zamówienia umożliwia monitorowanie zamówienia już od chwili jego zatwierdzenia.

Złożone zamówienie można modyfikować: - do godziny 13:00 poprzedniego dnia - dotyczy zamówień na terminy poranne (8.00 - 14.00) - do godziny 23:00 poprzedniego dnia - dotyczy zamówień na terminy popołudniowe (15.00 - 22.00)

 

Szczegóły każdego zamówienia można zobaczyć po kliknięciu na zielony przycisk "zobacz szczegóły" danego zamówienia.

Używając szczegółów zamówienia można dodać wybrane, bądź wszystkie produkty ponownie do koszyka lub też utworzyć z nich listę zakupową.

Dostępne są następujące formy płatności:

- karta w terminalu przy odbiorze zamówienia

- online przy składaniu zamówienia

- w usłudze dostaw na ten sam dzień płatność online kartą płatniczą lub karta przy odbiorze

 
Płatność przelewem elektronicznym nie jest możliwa w przypadku zamówień składanych na ten sam dzień. 
 
 
-   w usłudze zamówień z odbiorem osobistym możliwa jest jedynie płatność kartą kredytową online

 
 
 
 

Płatność przy odbiorze

Odbywa się poprzez homologowany, przenośny terminal płatniczy, obsługujący następujące karty płatnicze:

- elektroniczne: Maestro, Visa Electron

- wypukłe: Visa, MasterCard i Diners Club

- prywatne: Cetelem, Sygma Bank, Lukas

- usługę Blik

Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy płatności za zakupy gotówką. Nasi dostawcy ze względów bezpieczeństwa nie posiadają przy sobie środków pieniężnych.

Transakcje online

Są realizowane przy współpracy jednym z największych agentów rozliczeniowych w Polsce - eService.

eService posiada kilkunastoletnie doświadczenie w rozliczaniu transakcji płatniczych. Bezpieczeństwo transakcji potwierdzają systemy zabezpieczeń takie jak:

*3D Secure

*TLS 1.2

*bieżący monitoring wszystkich transakcji