Pomoc

 W AuchanDirect.pl dane do faktury mogą być edytowane jedynie przez klienta. Dodatkowo zamówienia można składać na jeden adres, a fakturę otrzymywać na inny. Ta opcja jest najbardziej przydatna dla firm, które mają kilka oddziałów, zaś faktura musi być wystawiona z adresem siedziby firmy. Poniżej przedstawiamy krótki opis, jak należy właściwie uzupełnić dane w poszczególnych zakładkach, żeby otrzymać poprawną fakturę.

Zakładka Moje Adresy

Wszystkie niezbędne dane do faktury definiujemy w zakładce Faktura znajdującej się w zakładce „Moje adresy” konta klienta

 

Składanie zamówienia

Domyślne dane pobierane są adresu klienta. Jednak gdy chcemy je zmienić lub uzupełnić wystarczy użyć przycisków „zmień” lub „utwórz nowy”. Proszę pamiętać, ze dane oznaczone „✓” w lewym-górnym rogu okienka są wybrane jako domyślne podczas procesu składania zamówienia

Formularz tworzenia/edycji danych do faktury wygląda następująco: