Regulamin

Regulamin świadczenia usługi Newslettera przez Auchan Direct

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE


1.1  Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z usługi Newsletter (dalej „Usługa”).


1.2  Usługa świadczona jest drogą elektroniczną przez spółkę „Auchan E-Commerce Polska” Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie, przy ul. Jana Pawła II 66, 05-500 Piaseczno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000062578, o kapitale zakładowym 48 506 000, PLN, NIP 527-23-59-806, REGON 017400686, e-mail: bok.direct@auchan.pl (dalej: „Auchan Direct”).


1.3  Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.).


II. USŁUGA NEWSLETTER


2.1  Świadczenie Usługi polega na przesyłaniu przez Auchan Direct na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej (adres e-mail) informacji w formie listu elektronicznego (e-mail) (dalej „Newsletter”). Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.


2.2  Newsletter zawiera informacje handlowe dotyczące Auchan Direct, w tym informacje o ofercie produktów Auchan Direct, aktualnych ofertach, ofertach specjalnych, promocjach oraz rabatach, w tym opinie, materiały prasowe. Newsletter zawiera także informacje handlowe dotyczące podmiotów współpracujących z Auchan Direct, tj. linki do stron prowadzonych przez podmioty współpracujące z Auchan Direct.


2.3  Usługa świadczona jest dla osób posiadających Cyfrowe Konto Auchan (tj. indywidualne konto w sklepie AuchanDirect za pomocą którego zamawiający dokonuje zamówień lub korzysta z innych usług AuchanDirect opisanych w Regulaminie Cyfrowego Konta Auchan oraz sklepu Auchan Direct) (zwane dalej „Kontem”), którzy wyrazili chęć otrzymywania wybranego Newslettera, oraz dla osób, które wyraziły chęć otrzymywania Newslettera i podały w tym celu adres e-mail, a nie posiadają Konta (zwanych dalej: „Użytkownikami”). Adres poczty elektronicznej Użytkownika będzie wykorzystywany w celu wysyłania Newslettera.


2.4  Aby otrzymywać Newsletter Auchan Direct, Użytkownik zaznacza wybraną opcję pod formularzem rejestracyjnym podczas zamawiania Newslettera, lub w ustawieniach Konta, zamawiając określony Newsletter. Auchan Direct na podany adres e-mail prześle powitalną wiadomość elektroniczną wraz z Regulaminem.


2.5  Subskrypcja Newslettera rozpoczyna się z chwilą dokonania jego zamówienia.


2.6  Korzystanie z Usługi jest uzależnione od posiadania przez Użytkownika komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet oraz od posiadania przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).


2.7  Wysyłanie Newslettera może być w każdym momencie anulowane przez Użytkownika. W przypadku osób posiadających Konto, w celu rezygnacji z Usługi Użytkownik powinien zalogować się na swoje Konto i w zakładce „Newsletter” zmienić ustawienia poprzez odznaczenie wybranej opcji. W przypadku osób nieposiadających Konta, Użytkownik może zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez wysłanie na adres bok.direct@auchan.pl informacji o rezygnacji z Usługi.


III. DANE OSOBOWE


3.1  Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.; dalej „Ustawa”) jest „Auchan E-Commerce Polska” Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie, przy ul. Jana Pawła II 66, 05-500 Piaseczno.


3.2  Dane osobowe przetwarzane są w celu świadczenia Usługi.


3.3  Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.


3.4  Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwia skorzystanie z Usługi.


3.5  Dodatkowe informacje dotyczące danych osobowych i prywatności Użytkowników zawiera dokument zatytułowany „Polityka Prywatności”, dostępny na stronie internetowej Auchan Direct w zakładce "Polityka Prywatności".


IV. WYMAGANIA TECHNICZNE I ZASADY DOSTĘPU


4.1  Świadczenie Usługi odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, jak również przy wykorzystaniu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (w szczególności telefonów komórkowych i stacjonarnych, tabletów, komputerów) i automatycznych systemów wywołujących zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.


4.2  W ramach korzystania z Usługi niedozwolone jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w tym:


  4.2.1  Informacji i danych spreparowanych w sposób stwarzający ryzyko naruszenia bezpieczeństwa informatycznego;


  4.2.2  Informacji naruszających prawa własności intelektualnej, w tym prawa autorskie i prawa do znaków towarowych Auchan Direct lub osób trzecich;


  4.2.3  Innych informacji i danych naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.


4.3  W celu właściwego korzystania z Usługi Użytkownik powinien posiadać:


  4.3.1  komputer lub urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (np. Internet Explorer 10, FireFox 3, Opera 10, Chrome 4, Safari 6 lub nowsze) oraz dostęp do sieci Internet;


  4.3.2  włączyć obsługę plików cookies;


  4.3.3  włączyć obsługę okien wyskakujących(pop–up);


  4.3.4  włączyć obsługę języka JavaScript, ramek i stylów CSS;


  4.3.5  system operacyjny (taki jak np. iOS, Microsoft Windows XP, 7 lub Vista i nowsze).



4.4  rzed rozpoczęciem korzystania z Usługi, Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu oraz polityką prywatności, dostępnymi na stronach Auchan Direct oraz w Aplikacji Mobilnej Auchan.


V. REKLAMACJE


5.1  Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi mogą być zgłaszane:

  • na piśmie, na adres „Auchan E-Commerce Polska” sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 66, 05-500 Piaseczno;
  • pocztą elektroniczną, na adres: bok.direct@auchan.pl.


5.2  Reklamacja powinna zawierać dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres e-mail, na który wysyłany jest Newsletter, oraz opcjonalnie adres korespondencyjny), wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania.


5.3  O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, reklamacje rozpatrywane są przez Auchan Direct w terminie do 14 dni od ich otrzymania, z zastrzeżeniem ust. 5.4 poniżej.


5.4  O sposobie rozpatrzenia reklamacji Auchan Direct powiadomi osobę składającą reklamację listem wysłanym na adres podany w reklamacji albo pocztą elektroniczną – w zależności od sposobu złożenia reklamacji.


VI. ZMIANA REGULAMINU I DOSTĘP DO REGULAMINU


6.1  Auchan Direct zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na treść Regulaminu lub nałożenia na Auchan Direct określonych obowiązków przez organy państwa, zmiany danych Auchan Direct, a także w celu usprawnienia świadczenia Usługi, poprawy ochrony prywatności Użytkowników i zapobieganiu nadużyciom. O treści zmian Regulaminu Użytkownik zostanie poinformowany przez umieszczenie na stronie internetowej Auchan Direct wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie Auchan Direct www.auchandirect.pl przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych. O zmianie Regulaminu Użytkownik zostanie dodatkowo powiadomiony przez przesłanie za pośrednictwem Newslettera na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), podany podczas rejestracji, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem obowiązywania zmienionego Regulaminu.


6.2  Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym wraz z informacją o jego zmianie, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania o zmianach Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że zmieniony Regulamin będzie wiązać Użytkownika, o ile w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o jego zmianie nie oświadczy on o rezygnacji z Usługi w przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu.


6.3  Regulamin dostępny jest nieodpłatnie pod adresem www.auchandirect.pl w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści umowy dotyczącej Usługi następuje przez przesłanie Użytkownikowi na adres poczty elektronicznej podany w ramach zamówienia Newslettera.