Szanowni Państwo,


w związku z rozwojem sieci punktów odbioru Auchan Direct dla Użytkowników zarejestrowanych do dnia 22.10.2018 r. w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Nich maila ulegnie zmianie Regulamin Cyfrowego Konta Auchan oraz sklepu Auchan Direct (dalej: „Regulamin”).
Dla osób, które zarejestrują Cyfrowe Konto Auchan od dnia 23.10.2018 r. obowiązywał będzie nowy Regulamin.
Dzięki temu w Regulaminie znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące Punktów Auchan i Zewnętrznych punktów odbioru.
Dla ułatwienia na stronie internetowej Auchan Direct oraz w Aplikacji Mobilnej Auchan udostępniamy Państwu wersję Regulaminu dla Użytkowników zarejestrowanych do dnia 22.10.2018 r. oraz nowy Regulamin dla Użytkowników zarejestrowanych od dnia 23.10.2018 r.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami.
Zmiana Regulaminu nie będzie miała wpływu na zamówienia złożone do daty wejścia w życie zmiany Regulaminu.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem poczty bok.direct@auchan.pl lub pod numerem telefonu 22 726 33 00, czynnym od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do 22:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient).
W przypadku braku akceptacji zmiany Regulaminu, Klientowi, który dokonał rejestracji Cyfrowego Konta Auchan do dnia 22.10.2018 r. przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi Cyfrowego Konta Auchan. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy można złożyć w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) informacji o zmianie Regulaminu przez przesłanie Auchan Direct za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok.direct@auchan.pl żądania usunięcia konta Klienta wraz ze wskazaniem adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) aktualnie zarejestrowanego Cyfrowego Konta Auchan.


Z wyrazami szacunku,

Zespół sklepu internetowego AuchanDirect.pl